Files
Projekt_Gry/Scripts/core_manager.gd
Tirith b52ef06af8 Core gry, settings
Dodanie skryptu settings i core_manager
Uruchomienie liczenia czasu w grze
2025-10-23 16:23:12 +02:00

31 lines
681 B
GDScript

extends Node
func _ready ():
start_build()
var game_time := 0.0 #aktualny czas w grze
var build_duration := 10.0
var finish_time := 0.0
var is_building := false
func _process(delta):
game_time += delta * Settings.time_scale
#print(now())
if is_building:
if game_time >= finish_time:
finish_building()
func now() -> float:
return game_time
func start_build():
# ustawiamy czas zakończenia budowy na current_time + build_duration
finish_time = game_time + build_duration
is_building = true
print("Budowa rozpoczęta. Zakończy się o czasie:", finish_time)
func finish_building():
is_building = false
print("Budowa zakończona w czasie gry:", game_time)