extends Control var Pozycja = 0 var index : float = 0 var index_integer = 0 @onready var GNN_lenght = get_node ("Label/GIN").get_total_character_count() func _ready(): # teraz chowamy niepotrzebne teksty $Label/Nazwa_statku.hide() $Label/Nazwa_statku.visible_characters = 0 $Label/Specyfikacja_statku.hide() $Label/Specyfikacja_statku.visible_characters = 0 $"Label/GIN - connected".hide() $"Label/GIN - progress bar".hide() $"Label/GIN - progress bar".visible_characters = 0 $Label/GIN.show() $Label/GIN.visible_characters = 0 func _process(delta): if Pozycja == 0: # wyƛwietlamy tekst GNN najpierw index += delta * 15 if index > 1: $Label/GIN.visible_characters += 1 $"terminal beep".play() index = 0 if $Label/GIN.visible_characters > GNN_lenght : Pozycja += 1 GNN_lenght = get_node ("Label/GIN - progress bar").get_total_character_count() $"Label/GIN - progress bar".show() if Pozycja == 1: # zaczynam progress bar index += delta * 3 if index > 1: $"Label/GIN - progress bar".visible_characters += 1 $"terminal beep".play() index = 0 if $"Label/GIN - progress bar".visible_characters > GNN_lenght : Pozycja += 1 $"Label/GIN - progress bar".hide() $"Label/GIN - connected".show() if Pozycja == 2: # mryganie statusem connected index += delta * 3 if index_integer > 4: Pozycja += 1 $"Label/GIN - connected".hide() $Label/GIN.hide() $Label/Nazwa_statku.show() GNN_lenght = get_node ("Label/Nazwa_statku").get_total_character_count() if index > 1: index = 0 if $"Label/GIN - connected".visible : $"Label/GIN - connected".hide() index_integer += 1 $"terminal beep".play() else : $"Label/GIN - connected".show() if Pozycja == 3: index += delta * 20 if index > 1: index = 0 $Label/Nazwa_statku.visible_characters += 1 $"terminal beep".play() if $Label/Nazwa_statku.visible_characters > GNN_lenght : Pozycja += 1 GNN_lenght = get_node ("Label/Specyfikacja_statku").get_total_character_count() $Label/Specyfikacja_statku.show() if Pozycja == 4: index += delta * 20 if index > 1: index = 0 $Label/Specyfikacja_statku.visible_characters += 1 $"terminal beep".play() if $Label/Specyfikacja_statku.visible_characters > GNN_lenght : Pozycja += 1